Доставка и връщане
ДОСТАВКА:
След завършване на Вашата поръчка, ще получите потвърждение на имейл адрес. Наш консултант ще се свърже с Вас на зададения телефон, за да уточните допълнителна информация по поръчката, както и адрес, срок, начин и цена на доставката.
Доставката на готови налични артикули се извършва в рамките на 7 работни дни.
Доставки се извършват в официални работни дни между 9:00 и 18:00 часа.
Всички стоки закупени от Онлайн магазина могат да се получат лично от наш склад; да се доставят от фирмен автомобил или от куриерска фирма на предварително заявен адрес, като доставката е за сметка на клиента, освен ако не е оказано друго в условията на промоция.
Връщането на стока закупена онлайн от
mebeli.kamko.bg е много лесно. Ваше законно ПРАВО е да се откажете от направената онлайн покупка в рамките на 14 дни, освен случаите, предвидени в чл.57, ал.1. и ал.3 (Закон за Защита на Потребителите).
Ние от
mebeli.kamko.bg искаме да сте сигурни във Вашата покупка и Ви уведомяваме за този срок. Продукти отговарящи на условията за връщане и закупени онлайн от
mebeli.kamko.bg, могат да бъдат върнати към нас до 14 дни. Ако имате намерение да върнете продукт, разполагате с 14 дни да го направите, без да дължите обяснение за причината за връщане. Моля, прочетете информацията по-долу за да сте сигурни, че сте спазили всички условия за връщане, попълнете заявлението за връщане и изпратете продукта към нас. Важи за територията на България за физически лица.
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ НАШИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:
Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко – кутии, книжки, найлончета, торбички, кашони, винтчета, болтчета и гайки.
Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
Поради специфичното естество на продукти от категория “Матраци” и от гледна точка на хигиената, същите не могат да бъдат върнати, освен ако не е изрично упоменато.
Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени.
При закупуване на няколко идентични продукта се позволява връщане на само 1 брой разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички опаковки са запечатани и не е повредена тяхната цялост.
Транспортните разходи за връщането на продукта се поемат от клиента. В случай, че първоначалната доставка към клиента е била за сметка на търговеца, стойността й се приспада от сумата и се възстановява разликата.
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КОИ ПРОДУКТИ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ:
- Всякакви корпусни мебели, които не са монтирани от наш специалист;
- Електроуреди от категории “Кухненски уреди” и “Уреди за дома”, които имат следи от употреба;
- Специални артикули по спецификация на клиента – поръчка за стока, която не е налична в склада на
mebeli.kamko.bg и ще бъде поръчана специално за Вас;
- Заплатени суми за услуги, които вече са консумирани – ремонт, монтаж на продукти и други подобни;
- Транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на стока не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от Вас по време на покупката);
- Стоки, които не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея.
- Стока с лош вид и видими следи от употреба – драскотини, зацапвания, разкъсвания и други подобни, както и стока, която е ползвана или съхранявана неправилно, недобросъвестно или не по предназначение.
- Стока с дефекти по вина на клиента;
- Стока, продадена като преоценена или на цена, предвиждаща специални качества (недостатъци, дефекти и/или увреждания в търговския вид и другите естетически, технически и други параметри на продукта), последна наличност, мостра или друг случай на възможно отклонение, за което клиентът е бил информиран. За информираност се счита наличието на информация за същото върху етикета на продукта.
КАКВО ДА ОЧАКВАТЕ, СЛЕД КАТО ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?
След като получим върнатия продукт, съдържанието на пратката ще бъде прегледано и обработено от нашия екип;
За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата стока. Ако не са установени щети, тя може да бъде заменена. Обикновено срокът, в който ще получите отговор от наша страна, дали стоката може да бъде заменена, е до 3 работни дни;
Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в заявлението за връщане;
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КАКВИ СА ВАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
Отговорност за вреди причинени от счупване, надраскване, заливане, изгаряне и др. въздействия изключващи обичайното тестване и ползване на продуктите от Потребителя.
При приемане на върната стока от Потребителя, си запазваме правото да проверим продуктите за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от Ваша страна. При наличие и установяване на такива щети,
mebeli.kamko.bg ще направи прихващане от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП. Примери:
- част от пълната окомплектовка липсва (липсват аксесоари, опаковки, оригинални лепенки, ръководства за употреба) Приспада се до 25% от платената сума.
- нарушена е оригиналната опаковка (повредена, скъсана, надраскана).
НА КОЙ АДРЕС ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?
Склад Варна:
ТЦ КАМКО
бул. "Сливница" №160, Варна 9009
0700 900 93
Склад София:
ул. „Акад. Стефан Младенов“ 2, Студентски град, София 1700
ЗАМЯНА НА СТОКА И ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ
Паричната стойност на върнатия продукт, може да се използва за закупуване на други продукти (замяна със същия или друг продукт) или сумата да бъде върната до 14 дни от датата на връщане на стоката.
За да върнете закупената стока, моля, попълнете следния формуляр: