Често задавани въпроси
Защо да купя от КАМКО Мебели?
• Огромно разнообразие от мебели
• Възможност за поръчка в цвят и размер на голяма част от продуктите
• Сигурно пазаруване
• Достъпни цени
• Сигурна доставка
• Лесно връщане в рамките на 14 дни
• Хиляди доволни клиенти от 2009 година насам
Къде мога да видя артикулите на живо? Имате ли физически магазин?
Разполагаме с два шоурума в София и един във Варна, където може да видите и изпробвате огромна селекция от мебели и декорации.
Какъв е срокът на доставка?
След като регистрирате поръчка в сайта, наш служител ще се свърже с Вас, за да Ви даде информация дали продуктът, който желаете да закупите е наличен в наш склад или е необходимо да бъде произведен и с какъв срок.
По какъв начин мога да получа своята поръчка?
Може да изберете и заплатите доставка или лично да си получите поръчката от наш склад в градовете София и Варна.
В зависимост от размера и вида на поръчаните артикули, доставки извършваме в цялата страна по 2 начина:
- Куриерска фирма Еконт – до офис или адрес, с или без наложен платеж.
- Транспорт до адрес, който ние ще организираме, като се съобразим и с Вашата възможност за присъствие на адреса.
Каква е стойността на доставката?
Цената за доставка варира спрямо теглото на артикулите, разстоянието/населеното място и начина, по който изпращаме поръчката.
Какви са вариантите за плащане при онлайн поръчка?
В Камко предлагаме най-удобните начини за плащане. Mоже да платите онлайн с карта, когато завършвате поръчката си, с наложен платеж /за налични артикули/ или чрез банков превод с проформа фактура или договор за покупка на мебели. Също така може да вземете стока на изплащане с TBI Bank, ДСК или UniCredit.
Как да получа проект на кухня по поръчка?
Ако желаете изготвяне на проект за Вашата мечтана кухня, ще Ви насрочим среща с опитен проектант, на която да уточните материали, механизми, срок на изпълнение и всички други въпроси, които имате.
За да направим проект за Вашата кухня, предварително са ни необходими размери на помещението и информация за желаните уреди – местоположение и дали ще бъдат за вграждане, както и точно разположение на изводите за вода. Моля изпратете размерите и ваши контакти на имейл:
kuhni@kamko.bg
Колко ще струва кухнята ми?
Цената на кухнята може да бъде изчислена единствено след уточнение на материали, механизми, сложност на проекта и срок на изпълнение. Цена на линеен метър трудно може да бъде предоставена без предварително изготвен проект.
Мога ли да заявя монтаж на мебелите закупени от Вас?
Услугите по монтиране ще извършат нашите сръчни майстори в уговореното време и място по най-бързия възможен начин, качествено и отговорно. Услуга „Монтаж“ се заявява и заплаща отделно. Услугата "монтаж" се предлага и гарантира само от наши служители за районите на Варна и София.
Предлагате ли качване/разнос на мебелите до етажа/дома ми?
Нашите професионалисти ще се погрижат да качат до който и да е етаж бързо и внимателно всеки артикул. Услуга „качване/разнос“ се заявява и заплаща отделно. Услугата "качване/разнос" се предлага и гарантира само от наши служители за районите на Варна и София.
Как мога да върна закупени продукти от сайта и в какъв срок?
Ако сте направили поръчка в нашия онлайн магазин, имате право да върнете закупената стока в 14-дневен срок от датата на доставката без да посочвате причина за връщане. Това се отнася само за налични артикули, които не са изработени специално за Вас по поръчка. Продуктът не трябва да бъде с нарушена опаковка и не трябва да има следи от употреба или наранявания. Повече информация може да прочетете
ТУК.
Ще платя ли за връщане, ако артикулът не ми харесва или пасва?
Услуга за връщане на артикул, както и отговорността за търговския му вид се поема от клиента с куриер по негово желание.
Кога ще получа сумата за върнатия артикул?
Сумата се възстановява по вашата банкова сметка в срок от 14 дни от получаване на стоката в нашия склад. Повече информация може да прочетете
ТУК.
Колко дълга е гаранцията на продуктите?
Законовата гаранция в България е 2 години за физическо лице и 1 година за юридическо лице. Тя започва да тече от датата на получаване продукта и важи след предоставяне на Приемо-Предавателен Протокол или Договор за Покупко-Продажба. Някои производители предлагат удължена гаранция, като гаранционните условия са описани в гаранционната карта, придружаваща продукта.
Какво да направя, ако поръчката ми пристигне непълна, повредена или съм получил/а грешен продукт в поръчката си?
Ако нещо с поръчката Ви не е наред, ще направим всичко възможно да решим проблема бързо. Можете да ни пишете на
online@kamko.bg или да се свържете с нас на тел: 0700 900 93.
С кого да се свържа в случай на рекламация?
В случай на рекламация, моля, опишете Вашия казус придружен със снимки на имейл -
reklamacii@kamko.bg
Колко време отнема обработката на рекламации?
Всяка рекламация се обработва до 5 работни дни. При одобрение на рекламацията законовият срок за отстраняването ѝ е до 30 календарни дни.
Мога ли да направя поръчка на едро?
Ако ви предстои обзавеждане на ресторант, бар, хотел или се занимавате с търговия на мебели, моля, изпратете ни имейл с контактите си, за да Ви предложим атрактивно сътрудничество.
Работа с дизайнери и архитекти
Ако се занимавате с дизайн и/или архитектура, моля, изпратете ни Ваши контакти, за да се свържем с Вас и да обсъдим варианти за сътрудничество.