Общи условия за ползване на уеб сайта

I.        ПРЕДМЕТ
На стоящият документ представлява общите условия на уеб сайта mebeli.kamko.bg, които уреждат правилата за използването на уеб сайта. Общите условия, регламентиращи продажбата на стоки (дистанционна и в търговски обекти), са публикувани в отделни документи на уеб сайта - Общи условия за дистанционна продажба на стоки и Общи условия за продажба на стоки в търговски обекти. С факта на зареждане на Сайта от крайно устройство всяко физическо лице изразява съгласието си да се запознае с настоящите Общи условия, като се съобразява с последните и ги спазва. Настоящото споразумение влиза в сила незабавно от момента на неговото приемане и има действие до преустановяване ползването на услугите. 

I I.        ДАННИ ЗА АДМИНИСТРАТОРА
У еб сайтът и електрoнният магазин на уеб адрес mebeli.kamko.bg се администрират от "Еффект-М" ЕООД (Еффект-М)
, с ЕИК: 200744595, адрес на управление: България, гр. Варна, ул. “Сливница” №160, ет.4 и адрес за кореспонденция: гр. Варна, бул. “Сливница” № 160.
Поддомейнът “kilimi.kamko.bg” се администрира от различно дружество - Камко ООД, ЕИК: 103111900. Повече информация за приложимите общи условия и политика за лични данни на Камко ООД можете да откриете на уеб адрес www.kilimi.kamko.bg

III.        ДЕФИНИЦИИ
1. Продавач
Еффект-М или всеки партньор на Еффект-М от mebeli.kamko.bg.
2. www.mebeli.kamko.bg – платформата на електронния магазин, предоставяна на други търговци от Еффект-М за извършване на покупко-продажби чрез нея при определени условия, уговаряни между тях и Еффект-М.
3. Сайт mebeli.kamko.bg.
4. Клиент – всяко физическо или юридическо лице или друг правен субект, който използва сайта на Еффект-М по какъвто и да е начин, включително, но не само, като го разглежда, прави поръчки от него, купува, връща стоки и други.
5. Потребител – всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска  дейност, стопанска дейност, занаят или професия.
6. Акаунт (потребителски профил) – персонализирана секция от Сайта, достъпна с имейл адрес и парола, която позволява на Клиента да управлява своя информация и настройки, да изпрати Поръчката и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Сайта (поръчки, информация за поръчки и плащания и други).
7. Любими – раздел в Акаунта, който позволява на Клиента да създаде свои списъци.
8. Списък – подстраница в Акаунта на Клиента в раздел „Любими“, в която той може да добавя продукти, от които се интересува.
9. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между Продавача и Клиента, чрез който Клиентът заявява на Продавача, през Сайта, намерението си за закупуване на Стоки и Услуги от Сайта.
10. Стока – движима материална вещ, с изключение на вещите, продавани при принудително изпълнение или чрез други мерки, от оправомощени от закона органи, както и вещи, изоставени или отнети в полза на държавата, обявени за продажба от държавни органи.
11. Услуга – всяка материална или интелектуална дейност, която се извършва по независим начин, предназначена е за друго лице и не е с основен предмет прехвърляне владение на вещ.
12. Платежно средство - персонализирано устройство и/или комплект от процедури, договорени между ползвателя на платежни услуги и доставчика на платежни услуги и използвани от ползвателя на платежни услуги с оглед извършването на нареждане за плащане.
13. Кампания – всяко търговско съобщение, целящо популяризирането на определени Стоки и/или Услуги, които се предлагат в ограничени наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато обратното, за определен период от време, посочен от Продавача.
14. Договор – сключеният от разстояние договор между Продавача и Клиента за покупко-продажба на Стоки и/или Услуги от Сайта, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползване на Сайта.
15. Съдържание:
● цялата информация на Сайта, която е достъпна чрез Интернет връзка и използване на устройство, имащо връзка с Интернет;
● съдържанието на всяко съобщение от страна на Клиента към Продавача, изпратено посредством електронни средства и/или всякакви други достъпни комуникационни средства;
● всякаква информация, предоставена по всякакви начини от страна на служител/сътрудник на Продавача, на Клиента чрез електронни или други средства за предаването ѝ от разстояние;
● информацията, свързана със Стоките и/или Услугите и/или прилаганите тарифи от Продавача в определен период от време;
● информацията, касаеща Клиентите и свързана със Стоките и/или Услугите и/или приложимите тарифи от трети лица, с които Продавачът има сключени под някаква форма партньорски договори.
16. Бюлетин (Newsletter) – средство за периодично информиране за предлаганите от Продавача Стоки/Услуги и промоции, изпращан по електронен път чрез електронна поща или SMS, без то да ангажира или обуславя отговорността на Продавача относно съдържащата се в него информация.
17. Трансакция – действието от страна на Еффект-М за възстановяване на сума на Клиента в резултат на разваляне или неосъществяване на договор за покупко-продажба от Сайта.
18. Спецификации – всички характеристики и/или описания на Стоките и Услугите, така както са посочени в описанието им.
19. Ревю – писмена оценка от страна на Клиент, редактирана оценка, основаваща се на личния опит и уменията на оценяващия да прави качествени коментари и да заяви дали Стоката/Услугата отговарят или не на посочените характеристики и начин на употреба.
20. Рейтинг – метод на изразяване на нивото на задоволство на даден субект по отношение на определен продукт. Рейтингът се изразява под формата на звезди, като всеки продукт може да получи оценка от една до пет звезди. Тази степен на удовлетвореност винаги ще бъде придружена с рецензията, написана от Клиента.
21. Коментар – оценка или критична забележка в Ревю или друг Коментар.
22. Въпрос – Форма на обръщение към други Клиенти с цел да се получи информация относно продуктите или услугите на съответната страница.
23. Отговор – писмена информация, която е предадена на Клиента, който е задал въпрос в Сайта, на страницата на определена Стока. Отговорът представлява обяснение предоставено от един на друг Клиент в рамките на един диалог.

IV.        ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
1. 
Настоящите Общи условия са задължителни за всички посетители на Сайта.
2. Общите условия могат да бъдат променени едностранно от Еффект-М по всяко време. Тези промени влизат в сила незабавно, освен ако е уговорено друго, и са задължителни за всички посетители на Сайта. Във всеки един случай на промяна Еффект-М ще информира за това чрез публикуването на промените в Сайта.
3. Ако някоя от разпоредбите на настоящите Общи условия се окаже недействителна или неприложима, независимо от причината за това, то това не влече недействителността или приложимостта на останалите разпоредби.
4. Сайтът може да съдържа линкове към други сайтове. Еффект-М не носи отговорност за политиката на поверителност на уеб сайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.
5. Еффект-М има право да използва подизпълнители за изпълнението на Услугите, предлагани в Сайта, без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Клиента за това, като носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.
6. Всички изображения на Сайта имат единствено цел да създадат известна представа за типа на предлаганата Стока/Услуга, а не да я представят точно. Съответно, възможно е някои от изображенията в Сайта (статични/динамични изображения/мултимедийни презентации) да не отговарят на външния вид на съответната Стока или да създават грешно впечатление за предлаганата Услуга. Клиентът не може да търси каквато и да е отговорност за такива несъответствия.
7. Цветовете на Стока могат да варират според устройството на Клиента и могат да имат разлики с тези на действителния продукт. При констатиране на разлики Клиентът следва да информира Еффект-М на адрес на адрес online@kamko.bg.
8. Еффект-М полага сериозни усилия, за да поддържа точността на информацията, представена в Сайта. Въпреки това, като се имат предвид възможните технически грешки или пропуски в тази информация, Еффект-М уточнява, че изображенията на продуктите имат информативен и насочващ характер, съответно доставените продукти могат да се различават от изображенията, поради промяна на характеристиките или дизайна им.
9. Правото на достъп до mebeli.kamko.bg с цел сключване на договор за покупко-продажба е предоставено на всеки Клиент, като Сайтът, неговите услуги и съдържание не са насочени към непълнолетни лица.
10. Сайтът може да предоставя възможност на Клиентите да създадат свой потребителски профил (Акаунт) чрез попълване на автоматизирана форма за регистрация или осъществяване на достъп чрез Facebook профил. При първоначалната регистрация на Акаунт се изисква минимален обем лична информация. Повече информация относно събирането и обработването на лични данни е достъпна в публикуваната Декларация за поверителност и защита на лични данни. 
11. Клиентите носят отговорност за опазването на поверителността на тяхната парола и Акаунт и са изцяло отговорни за всички действия, извършвани чрез техния Акаунт.
12. След успешно завършване на процеса по регистрация Клиентите могат да правят Поръчки според своите предпочитания и да ги добавят в своята потребителска количка, за да направят валидни поръчки за закупуването им.
13. Клиентите имат функционална възможност да правят онлайн поръчки и без да са създали свой Акаунт. В този случай се изисква минимална лична информация, необходима за осъществяване на конкретната покупко-продажба.
14. В случай на необичайно голям Интернет трафик Еффект-М си запазва правото да изисква от Клиентите да въвеждат ръчно валидиращите кодове тип captcha, с цел защита на публикуваната информация в Сайта.
15. Еффект-М си запaзва правото по своя преценка да ограничи достъпа на който и да е Клиент до реализиране на Поръчка и/или до някой от възможните платежни методи, ако сметне, че това би било в ущърб на Еффект-М по какъвто и да е начин. В този случай Клиентът може да се обърне към Еффект-М на телефон 0700 900 93, за да бъде информиран относно причините, които са довели до прилагането на посочените по-горе мерки. Еффект-М не носи отговорност за каквито и да е вреди, които Клиентът е претърпял или може да претърпи в следствие на това решение, независимо от неговата правилност или основателност.
16. Средният срок на доставка за налични на склад артикули е 7 работни дни. Срокът на доставка на стоки по заявка и индивидуални поръчки варира според указанията на съответните производители.

V.        ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА
Клиентът
се задължава при използване на Сайта:
1. да не извършва злоумишлени действия;
2. да не извлича с технически средства или по технически начин никакви информационни ресурси или части от тях, включени в базите данни, достъпни чрез Сайта и по този начин да създава своя собствена база данни в електронна или каквато и да било друга форма;
3. да не се представя за друго лице или за представител на лице, което не е упълномощен да представлява или по друг начин да заблуждава Сайта или трети лица за самоличността си или принадлежността си към определена група хора;
4. да не нарушава и да зачита основните права и свободи на гражданите и правата на човека, съгласно Конституцията и законите на Р България и признатите международни актове;
5. да не накърнява доброто име на другиго и да не призовава към извършване на престъпления, към насилие над личността или към разпалване на расова, национална, етническа или религиозна вражда;
6. да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и други;
7. да спазва българското законодателство, приложимите чужди закони, правилата на морала и добрите нрави и Интернет етиката при ползване на предоставяните Услуги;
8. да уведомява незабавно Еффект-М за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на Сайта;
9. да не извършва дейност, която включва ползването на вируси, ботове или друг вид компютърен код, файлове или програми, които прекъсват, унищожават или ограничават функционалността на компютърен софтуер или хардуер или телекомуникационно устройство, или по друг начин позволяват неразрешено ползване на или достъп до компютърно устройство или компютърна мрежа.

VI.        И НТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
1.
Съ държанието на Сайта, включително, но не само: логата, всякакви графични изображения или надписи, търговски символи, динамични символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание на Сайта, са изключителна собственост на Еффект-М.
2. Еффект-М притежава и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин със Сайта, независимо дали са негови собствени или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и да е друг законосъобразен начин.
3. Нищо в сключения между Еффект-М и Клиента договор от разстояние няма да се счита като разрешение от страна на Еффект-М Клиентът да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по каквото и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително но не само: съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание на Сайта или описанията на Стоките или Услугите по какъвто и да е начин, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за Сайта съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на Еффект-М върху Съдържанието. Клиентът няма право и да прехвърля, продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното съгласие на Еффект-М.
4. Всякакво Съдържание, до което Клиентът има достъп, независимо от средствата за това, е предмет на регулиране от настоящите Общи условия.
5. Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични нетърговски цели, в случаите, в които това не противоречи на предвиденото в настоящите Общи условия.
6. Клиентът има право да използва Съдържанието за търговски цели единствено и само, ако е получил предварителното писмено съгласие на Еффект-М за това и само до частта от Съдържанието, до начина и степента на използването ѝ, както и във времевите граници, за които това съгласие е дадено изрично. Всяко последващо или различно използване на Съдържанието ще се счита за нарушение на настоящия договор между Еффект-М и Клиента и за нарушаване на правата на интелектуална собственост на Еффект-М, който има право да потърси отговорността на Клиента за това.
7. Простото изпращане до Клиента или рефериране към Съдържанието или части от него от страна на Еффект-М няма да се счита за съгласие от страна на Еффект-М да позволи на Клиента да използва Съдържанието или части от него за свои цели, различни от личните му нужди, независимо от средството за комуникация, използвано от Еффект-М.
8. Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели, освен изрично позволените в настоящите Общи условия или в друго изрично писмено съгласие, дадено от Еффект-М.

VII.        РЕКЛАМА
1. Еффект
има право да публикува рекламна или промоционална информация за Стоките и/или Услугите и/или за предлаганите от него или от неговите партньори промоции, за определен период от време, както и информация за стоковите наличности.
2. Бюлетините на Еффект-М, съдържащи информация за търговски отстъпки и други промоции, се изпращат от него и/или партньори на Еффект-М.
3. В момента, в който Клиентът си създаде акаунт в Сайта, има възможността, но не и задължението, да изрази съгласието си за получаване на Бюлетини. Опцията може да бъде променена по всяко време, като Клиентът използва специалния линк, намиращ се във всеки бюлетин, или уведоми Еффект-М за оттеглянето на съгласието си на телефон 0700 900 93.

VIII.        ПУБЛИКУВАНЕ НА РЕВЮТА
1. Клиентът ът
има право да публикува мнения относно Стоки и/или Услуги, както и да се свързва с Еффект-М на посочените адреси в раздел „Контакти” на сайта. Мнения или съобщения, които съдържат нецензурни думи, ще бъдат премахвани. Еффект-М има свободата да обработва получената от Клиента информация, без да мотивира действията си във връзка с това.
2. Клиентът може да публикува положително или отрицателно Ревю до 14 (четиринадесет) дни от закупуване на Стока или Услуга, покана за което ще бъде получена на посочената от него електронна поща. По този начин Клиентът допринася за информирането на трети лица и се включва активно в развиването на нови Услуги и в по-подробното описание на характеристиките на Стоките.
3. С публикуването на Ревю Клиентът предоставя на Еффект-М неизключителен, безсрочен, неотменим и териториално неограничен лиценз да използва, възпроизвежда, променя, адаптира, публикува, превежда, разпространява и показва това съдържание.
4. Клиентът се задължава да спазва следните правила:
● да се позовава само на характеристики и/или начина на употреба на определен Стока/Услуга, избягвайки информация, свързана с аспекти, които могат са се променят (цена или промоционални оферти) или информация относно хода на Поръчката;
● да използва само български език и/или общоприета и валидна терминология на език, различен от българския;
● да използва подходящ изказ, без обидни изрази или такива, които могат да засегнат друг Клиент;
● да се увери, че споделяната информация е реалистична, коректна, неподвеждаща и в съответствие с действащите закони, спазвайки в това число правата на други лица, правата на интелектуална собственост или други права на собственост, рекламни или за поверителност;
● да използва тази услуга само за комуникиране или получаване на допълнителни детайли относно Стока/Услуга от Сайта;
● да не предоставя или изисква, по никакъв начин или форма, лични данни (данни за връзка, адрес на доставка или местожителство, телефонни номера, имейл адреси, собствени и/или фамилни имена и т.н.) или друга информация, която може да доведе до разкриването на тези лични данни;
● да не публикува информации и/или детайли относно URL (линкове/връзки) от други сайтове, които развиват същата търговска дейност като Еффект-М;
● да не публикува Ревюта, които съдържат материали с рекламен характер.
5. Освен критичната реалистична оценка, Клиентът добавя и Рейтинг за съответната Стока/Услуга. Ревютата, заедно със съответните им Рейтинги, ще повлияят на общия Рейтинг на Стоката/Услугата - стойност, която се появява в скоби до наименованието.
6. При прикачване на фото или видео файлове Клиентите се задължават за следното:
● качените файлове ще съдържат изображения и/или видеоклипове относно конкретната Стока/Услуга, без накърняване на авторски и сродни права;
● качените файлове не съдържат насилие, съдържание за възрастни, нецензурен език или друго съдържание, което обижда друго лице/група въз основа на раса или етнически произход, религия, инвалидност, пол, възраст, военна служба, сексуална или политическа ориентираност;
● качените файлове не съдържат информация, свързана с други лица, в т.ч. лични данни;
● качените файлове не съдържат URL или watermark към други сайтове, които извършват същата търговска дейност като Продавача.
7. Еффект-М може да извършва проверка за съдържанието на Ревю по сигнал на друг Клиент, като има право да премахва съдържание. Ако Еффект-М констатира многократно нарушение на настоящите Общи условия, той си запазва правото да ограничи възможността на Клиента да публикува Ревюта.
8. Възможността за публикуване на Ревю не ограничава и не възпрепятства по никакъв начин правата за рекламация на Клиентите, действащи в качеството на потребители съгласно ЗЗП.

IX.        ЦЕНА И РАЗНОСКИ
1.
В сички обявени цени на Стоките и/или Услугите на Сайта са крайни, обявени са в лева (BGN), с включен ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси.
2. Цената на доставката се определя отделно и изрично от цената на стоките. Цените на стоките не включват доставка до адрес на Kлиента, освен ако изрично не е упоменато друго.
3. Клиентът сам избира начина на плащане - според предлаганите възможности за това.
4. Поръчки за Стоки, които са със срок на доставка над една седмица или са на стойност над 500 (петстотин) лв., се изпълняват след получено по банков път плащане на минимум 50% аванс от стойността на Поръчката. Остатъкът от стойността може да бъде заплатен и с наложен платеж.
5. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път Продавачът не носи отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисиони или други допълнителни плащания, направени от Клиента или обслужващата го банка по повод на самата трансакция, както и в случаите на обмен на валута, прилагани от банката, издала картата на клиента, в случаите, в които валутата е различна от BGN. Плащането с банкова карта към Продавача се приема като международно плащане от някои банки в България и съгласно техните правила за работа с карти и картови разплащания при такъв вид трансакции банките имат право да начисляват допълнителни такси. Същото важи и за трансакциите, при които Продавачът прави към Клиента, независимо дали са във връзка с възстановяване на някакво плащане към последния или по каквато и да е друга причина. Разходите, свързани с подобни плащания, са единствено за сметка на Клиента. Еффект-М препоръчва на своите Клиенти да направят справка при своята банка за евентуални допълнителни такси, които биха могли да им бъдат начислени при онлайн плащания или такива чрез банка.
6. Публикуваните цени и наличностите по търговски обекти се обновяват ежедневно. Възможно е да има разлика между цените в търговски обект и Сайта.
7. Характеристиките или цените, описани в Сайта, са обвързващи за Еффект-М и съответно могат да бъдат коригирани по всяко време. Еффект-М не отговаря за вреди от евентуални явни технически грешки, възникнали или допуснати в Сайта.
8. Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната структура на информацията, описанията да бъдат понякога непълни. Въпреки това, Еффект-М се стреми да предоставя най-подходящата и важна информация.
9. Всички Стоки, включително тези в промоция/намаление, се продават и доставят до изчерпване на количествата, дори това да не е изрично отбелязано в Сайта.
10. Промоционалните Стоки не подлежат на допълнителни намаления.
11. Промоциите са обявени до дата на валидност на промоцията или до изчерпване на количествата.
12. Обявените цени важат за електронния магазин и не са обвързани с ценовите предложения във физическите търговски обекти на Еффект-М. Еффект-М си запазва правото да лансира индивидуални самостоятелни промоции в търговските обекти.
13. Еффект-М си запазва правото да променя цените без предварително уведомление. Всички оферти са валидни до изчерпване на наличностите. Възможни си печатни грешки и корекции на цените, за които Еффект-М не носи отговорност.

X.        ДОСТАВКА НА СТОКИ
1. Продавачът
се задължава да доставя Стоките чрез куриерска компания на адрес, посочен от Клиента, или в офис на куриерска компания, в зависимост от избора на Клиента.
2. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Стоките и изпращането на съпътстващите документи. Ако в опаковката не се съдържа необходим документ, Клиентът следва да се свърже с Продавача на имейл online@kamko.bg.
3. Продавачът ще извършва доставката на Стоките и предоставянето на Услугите само на територията на България. Доставката на поръчки, съдържащи продукти, предлагани от Еффект-М, ще се изчислява спрямо системата на уеб сайта и избора на Клиента. Условията и цената на доставка на продуктите на партньор от mebeli.kamko.bg ще бъде доведена до знанието на Клиентите при обработването на поръчката от партньора.
4. Детайлите по отношение на доставката от куриерска компания не представляват договорно задължение от страна на Продавача за извършването на съответната доставка/изпълнението на съответната Услуга на конкретна дата. Съответно Клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай на промяна от страна на куриерската компания.

XI.        ФАКТУРИРАНЕ И ПЛАЩАНЕ
1. Цената
, начинът на плащане и срокът за плащане при издаване на проформа фактурa или фактура са посочени във всяка Поръчка.
2. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото законодателство.
3. С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка, Клиентът е длъжен непрекъснато да актуализира данните в Акаунта. Той е длъжен да прегледа информацията в Поръчката, за да се убеди, че данните са пълни, верни и точни.
4. Продавачът ще издаде на Клиента фактура за поръчаните и доставени Стоки/предоставени Услуги въз основа на информацията, предоставена от Клиента.
5. Еффект-М издава фактура за всяко плащане по Поръчка, платена по банков път, независимо дали Клиентът е юридическо или физическо лице. При заплащане в брой фактура се издава, ако Клиентът изрично е поискал такава.
6. Клиентът приема получаването на фактурата да става физически заедно със Стоката, както и по електронен път на имейла, посочен от Клиента в Акаунта му, или чрез качването ѝ в самия Акаунт. В случай че тези платежни документи не са налични при доставката, Клиентът уведомява Продавача на имейл online@kamko.bg.
7. Еффект-М не издава и не праща фактури за покупки или други плащания, свързани с покупки на Стоки/Услуги, предлагани от партньорите на Еффект-М, които имат задължението да извършват това съгласно действащото законодателство.

X II.        ОТГОВОРНОСТ
1. Продавачъ т
не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Клиента или от трети лица вреди, настъпили в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.
2. Във всички останали случаи отговорността на Продавача е ограничена максимум до стойността на поръчаната и платена Стока.

XIII.        З АКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
1. Клиентите
могат да се информират в детайли за обработването на лични данни, осъществявано от Еффект-М ЕООД в хода на търговската му дейност, като се запознаят с приетата Декларация за поверителност и защита на лични данни .
2. Приложимото право към настоящите Общи условия и неуредените в тях въпроси е това на Р България.
3 . Всеки спор между страните следва да се решава чрез преговори и с добрата воля на всяка една от тях.
4. Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите . При възникване на спор, свързан с онлайн продажба, Клиентите - физически лица, действащи в качеството на потребители, могат да използват и интернет страницата ОРС .
5 . При невъзможност за извънсъдебно решаване на спорове, същите се отнасят към компетентния за това български съд. При частноправен спор с международен елемент съдът, който е компетентен да разгледа спора, следва да бъде определен по правилата на международното частно право.

Версия: 1.2.
Дата на последна актуализация: 17.06.2024 г. 

Информация съгласно Закон за електронната търговия и Закон за защита на потребителите

Търговец   ЕФФЕКТ-М“ ЕООД
ЕИК  200744595
Адрес на управление  гр. Варна, ул. “Сливница” №160, ет.4
Управител  Мария Колчева
Имейл адрес   online@kamko.bg
Телефон за връзка   0 700 900 93

  Данни за надзорния орган

 Наименование  Комисия за защита на потребителите
 Адрес  гр. София, ул. "Врабча" № 1, ет. 3, 4, 5
 Телефон  029330565
 Уебсайт   www.kzp.bg